Kaikki hankkeet käynnistyvät maksuttomalla aloituspalaverilla, jossa potentiaalinen asiakas kertoo toiminnastaan, nykytilanteesta ja visiosta. Haluamme ymmärtää toimintamallin ja haasteet, joihin haetaan ratkaisu – ei vaan teknisellä vaan myös operatiivisella tasolla.
Riippuen asiakkaan tarpeista ja budjetista teemme yhden tai useamman ratkaisuehdotuksen esiselvityksen muodossa. Valittu ehdotus tarkennetaan esimerkiksi käyttöliittymäsuunnittelulla ja prototyyppipiirroksilla, tarkemmalla vaatimusmäärittelyllä ja projektisuunnitelmalla.
Kun hanke siirtyy toteutusvaiheeseen, pidämme säännöllisesti asiakkaan kanssa läpikäyntejä (demoja) työn etenemisen osalta. Tämä on tärkeää, jotta asiakas voi antaa palautetta projektin aikana ja vaikuttaa lopputulokseen. Tiettyjen puitteiden sisällä on mahdollista tehdä muutoksia maksuttomasti, sillä projektin aikana tarpeet ja toiveet yleensä hieman muuttuvat.
Lopullinen tulos katselmoidaan yhdessä asiakkaan kanssa ja otetaan käyttöön. Käyttöönoton jälkeisenä takuuaikana mahdolliset puutteet tai virheet korjataan ennen kuin projekti siirtyy ylläpitovaiheeseen. Voimme tässä vaiheessa valvoa ohjelmistoratkaisun toimintaa ja suorituskykyä, sekä tehdä jatkokehitystä ja laajennuksia asiakkaan toiveiden mukaan.